הפרשן אמיר איבגי: "הודעת נתניהו עלולה לפרק את הליכוד"

    אסתי פלד No Comments on הפרשן אמיר איבגי: "הודעת נתניהו עלולה לפרק את הליכוד"

    אמיר איבגי, עיתונאי ופרשן לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "אנחנו נמצאים בשעות דרמטיות. לא יודע מה הנימוקים של גלנט, זו לא סתם דמות פוליטית אלא שר ביטחון. יש אפשרות שהדרמה הפוליטית היא גם מסיבה ביטחונית."לנתניהו קושי גדול גם בתוך הליכוד. אנחנו שומעים את גלית דיסטל וטלי גוטליב, מבחינתם זה נורא שהליכוד התקפל. יתכן שהודעה של הקפאה הערב עלולה לפרק את הליכוד ולהוביל למפץ פוליטי"

    אמיר איבגי צילום: Miriam Alster/FLASH
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונאי והפרשן אמיר איבגי לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני חושב שאנחנו נמצאים בשעות דרמטיות. לא יודע מה הנימוקים של גלנט, זו לא סתם דמות פוליטית אלא שר ביטחון. יש אפשרות שהדרמה הפוליטית היא גם מסיבה ביטחונית. אבל אם זה מהלחץ של המילואימניקים, זו התקפלות מבישה"

    עוד מאיבגי: "אם כאן יש קבוצה של אנשי צבא שמצליחים לכפות את דעתם, זו הפיכה צבאית לכל דבר. אני רוצה להזכיר שהדמות הצבאית האחרונה בליכוד, הוא בוגי יעלון שכעת הוא מראשי המחאה. האירוע בלבנון הראה שקורה כאן משהו ביטחוני מאחורי הקלעים שיתכן שאנחנו לא חשופים לו. יתכן גם שנתניהו משתמש בשר הביטחון לרכך את הרפורמה, היתה הרי מתיחות גם מול לוין".

    "לנתניהו קושי גדול גם בתוך הליכוד. אנחנו שומעים את גלית דיסטל וטלי גוטליב, מבחינתם זה נורא שהליכוד התקפל. ההודעה של הריכוך הובילה ללחץ כבד, ויתכן שהודעה של הקפאה הערב עלולה לפרק את הליכוד ולהוביל למפץ פוליטי. התירוץ של הליכוד כל השנים היה שהרפורמה נבלמה בידי כחלון או ציפי ליבני ועכשיו אין את זה. והנה, אחרי ה"ימין מלא מלא", נראה איפה אנחנו בערב הזה".

    האזינו לראיון:



    0 תגובות